Saturday, March 7, 2015


Τον περασμένο Φεβρυαριο ο Όμιλος InterContinental Hotels Group (IHG®), μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου, αποκάλυψε τα “Μυστικά της Πόλης” – μία νέα καμπάνια της αλυσίδας των ξενοδοχείων InterContinental του Oμίλου IHG. Οι νέες Insider Εμπειρίες προσφέρονται σε συνεργασία με ειδικούς στους τομείς της γευσιγνωσίας, της τέχνης και της μόδας αναδεικνύοντας τα μυστικά της εκάστοτε πόλης.

Η αλυσίδα ξενοδοχείων InterContinental Hotels & Resorts ιδρύθηκε από την Pan American World Airways το 1946 και γρήγορα εξελίχθηκε σε μία από τις πρώτες παγκοσμίως. Η αλυσίδα στόχευε και στοχεύει στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και αυθεντικών εμπειριών μέσω της γνώσης των τουριστικών προορισμών στους οποίους δραστηριοποιείται.

Ο Tom Rowntree, Αντιπρόεδρος της InterContinental Hotels & Resorts στην Ευρώπη δήλωσε: “Η αλυσίδα InterContinental Hotels & Resorts έχει 69 χρόνια εμπειρίας στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και αυτό είναι το επίκεντρο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας. Μέσα από τις νέες Insider Eμπειρίες που προτείνουμε, έχουμε τη δυνατότητα να αναδείξουμε την κληρονομιά μας, την γνώση μας για τους τουριστικούς προορισμούς καθώς και τις συνεργασίες που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, βοηθώντας τους επισκέπτες μας να “ξεκλειδώσουν” τα μυστικά της πόλης την οποία έχουν επιλέξει να γνωρίσουν καλύτερα. Με μεγάλη χαρά αποκαλύψαμε τρεις νέες Insider Εμπειρίες στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Τel Aviv και ανυπομονούμε να αποκαλύψουμε σύντομα και άλλες ανά την Ευρώπη.”

H καμπάνια της InterContinental Hotels & Resorts τα “Μυστικά της Πόλης” προβάλλεται στα έντυπα και διαδικτυακά μέσα καθώς και στα ξενοδοχεία της αλυσίδας στην Ευρώπη και την Αμερική, ενώ τα πρωτεία κατέχουν το Λονδίνο, το Παρίσι και το Tel Aviv με τρεις, πράγματι, αξέχαστες Insider Εμπειρίες. Η αλυσίδα έχει δημιουργήσει μία βινιέτα με σκηνοθέτη τον Marco Gentile και πρωταγωνίστρια το γνωστό μοντέλο Dioni Tabbers για να αποτυπώσει καλύτερα την ουσία και τη μοναδικότητα που κρύβουν οι νέες Insider Εμπειρίες.

No comments:

Post a Comment